Patlıcan Kebap, yemesi sevap!

Bu Patlıcan kebabı denilen tarifi bir Tv programından aldım..Bitmiş halini görememiştim ama bu malzemelerle herhalde yenilebilir bir şey çıkar diye düşünerek koyuldum işe..fena da olmadı, gerçi patlıcan kızartıldığında daha lezzetli oluyor bence, ama bu da daha sağlıklı.. Size yapımı hakkında fikir verecek resimlerle sunuyorum tarifini: 1. İlk aşama yıkanmış patlıcanların verev kesilerek hazır edilmesi. Dibinin de gitmemesine dikkat edin! Aynı şekilde domates de ekleyebilirsiniz. İç malzeme: -orta yağlı kıyma -soğan (bir büyük baş kadar) -bir kaşık salça -ben maydanoz ekledim (aslı tarifte varmıydı hatırlamıyorum) -baharat -yarım çay bardağı sıvıyağ Görüldüğü üzere kesiklerin arasına harcı dolduracaksınız. Hazırlanan sebzeleri dibine yine bir kaşık kadar sıvıyağ ve yarım çay bardağı su koyarak kısık ateşte pişirin. veeee, Afiyet olsun!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
deryacım,ellerine sağlık....patlıcanların görüntüsü çok güzel...mutlaka deneyeceklerim arasında..
nisan
Adsız dedi ki…
http://patlicanyemekleri.blogspot.com birde buraya bakın. bol bol patlican yemeği var. sizde de tarifler varsa gönderin.
aysegul dedi ki…
bunu bende yapiyordum cok lezzetli oluyor ellerine saglik canim ... yanliz bunu nasil servis yaptin ??
Derya Ünal dedi ki…
ayşegülcüğüm, resimde görüldüğü gibi hiç bölmeden bi servis aleti yardımıyla (adını hatırlayamadım şimdi) tabağa aldım...
Adsız dedi ki…
çok güzel ve değişik ellerinize sağlık sunum harika
fikriye
Derya Ünal dedi ki…
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim!!

Popüler Yayınlar