Bloglardan tariflere devam...

Bu tarif zuhal yalcinin karnavalı'ndan..ama ben bazı değişiklikler yaptım: öncelikle tavuk eti kullandım, bir de köz patlıcan+biberleri yoğurtlayıp aradaki yoğurttan feragat ettim..tarifin aslı için zuhal yalçının sayfasına bakabilirsiniz..her iki şekilde de doyurucu ve lezzetli bir yemek! Bu tarifin ilk versiyonunu hatırlarsınız...dediğimi yaptım ve corn flakes ile denedim..ha bir de dövülmüş fındık ekledim, çikolatasını da bitter+beyaz karışımından elde ettim..böylesi de çok güzel oldu! (hatta şu anda sadece bu foto kaldı geriye :) )

Yorumlar

LaMa dedi ki…
Merhaba Derya,
Zuhal yalnicin hangi tarifi bu?cok guzle gorunuyor detayli bir bakalim...
Derya Ünal dedi ki…
Sevgili Lama,
tekrar zuhalin sayfasına baktım, eylül ayında Çentik kebabı diye geçiyor..tavsiye ederim, biz afiyetle yemiştik gercekten :)

Popüler Yayınlar