Pastacı'dan temel pastacılık kursu :)

Pastacı'nın sayfasında yayınladığı klasik pasta yapımı aşamalarını takip ederek işte bu pastayı çıkarabildim ortaya. Beni en çok mutlu eden şey ise ortadaki şekli yapabilmek oldu, pastacı'ya burdan teşekkürler!! :) Bu pastada tam oturmadı dediğim şeyler de var ama, sanırım 1-2 deneme daha yapmam gerekecek; bir de pastacının ölçüleri büyük pastalar içindi, oysa ben küçük yapmak istediğim için miktarları kendi kafama göre azalttım, fakat sanırım tam beceremedim, çünkü kekinden biraz yoğurt tadı geliyordu mesela...??? Üst süslemeler de baya amatörce değil mi? :)) Ama yılmaycağım! Denemeye devam, tabii büyük aralıklarla veya misafir geldikçe, yoksa ne olur halimiz :) Sırada Sacher pasta var,tarifi çoktandır eklendi ama benim fırsatım olmadı..biraz daha bekleticem bu gidişle de..

Yorumlar

Ferhanca dedi ki…
merhabalar, pasta nefıs gorunuyor ellerıne saglık ..tadıda oyledır...banada beklerım ..sevgıler..FERHAN
Derya Ünal dedi ki…
Tesekkür ederim. Tanıstıgımıza memnun oldum :) ziyaretinize geleceğim :)
Adsız dedi ki…
Eline sağlık çok hoş görünüyor..

Selam ve sevgilerrrr

Popüler Yayınlar