Alman Noel Kurabiyeleri

Bu iki tarifi de Tea time'dan aldım. Aslında benim yaptığım kalpli kurabiyeler Tarçınlı yıldız olarak geçiyor tarifte ve yıldız şeklinde olmalıydı, ancak kurabiye pek yapmadığım için yıldızlı kalıbımın olmadığını yeni fark ettim. Bu yüzden kalpli yaptım, fakat yine de pek hoş bir görüntü elde edemedim, çünkü fındıklarım (tarifin orjinalinde toz bademli-ve daha lezzetli!) fazla iriydi; yani iyice un gibi olması gerekiyormuş arkadaşlar! Ayrıca fırında da fazla kalmamasına dikkat etmek gerekiyor. Ama lezzeti gayet yerindeydi, hatta eşim ertesi sabaha ancak iki tane bırakabildi :) Ay şeklindeki kurabiyeler de Vanilyalı Ay (Vanille kipferl). Onlar da gevrek, hoş kokulu kurabiyeler. Tarifi Tea time'dan alabileceğiniz gibi eğer Almanca biliyorsanız internetten de bir dolu tarif bulabilirsiniz, ancak hepsi aşağı yukarı aynı. Sevgiler..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Derya kurabiyeler nefis olmuş ellerine sağlık ben alttakine bayıldım kolaylıklar sevgiler Ebru

www.blogcu.com/mutfaksepeti
Derya Ünal dedi ki…
Tesekkür ederimmm Ebru...

Popüler Yayınlar