Pastacı'dan ikinci tarif..

Bu da Pastacı'dan Sacher pasta. Tadı çok güzelmiş, zaten Alman-Avusturya pastalarından hiç şüphe etmemişimdir. Benim dönen pasta standım henüz olmadığı için doğrudan saklayacağım kapta sıvadım pastayı, tabii baya zor oldu. Taşmalar engellenemiyor bir süre, bu arada da kenarlarda pek şık durmayan o görüntü oluştu haliyle. Bu gidişle pastacılık malzemelerine yatırım yapacağım :) Yalnız ben ufak bir değişiklik yapmak durumunda kaldım, dış glazürü (ganaş) için bitter çikolatam kalmamış, bende sütlüyle yaptım, açıkcası zaten bitter çikolata bana biraz acı geliyordu. Bu arada kar biraz erken mi geldi neee?? Yine de sabah uyandığımda beyaz örtüyle karşılaşmak tuhaf bir sevinç veriyor bana. (Ülkemizde ısınmak neredeyse lüks kapsamına giriyor, evini ısıtamayanları düşündükçe de...)

Yorumlar

Popüler Yayınlar