Sebzeli-Tavuklu Börek

Malzemeler: -4 yufka (her yufkadan iki adet çıkıyor, arzuya göre sayı şekillendirilebilir) -1 yumurta -1 su bardağı süt -1 çay bardağı sıvıyağ -1 adet tavuk göğsü -1 kavanoz garnitür (ben vakitsizlikten garnitür kullandım, ama genelde kendim haslarım sebzeleri) -tuz, baharat Yapılışı: 1. Tavuk göğsünü küp küp doğrayıp kavurarak pişirin. (benim kremam da vardı hazırda, bir iki kaşık piştikten sonra ekledim). 2. Kavrulan tavuklara garnitürü, tuzu ve baharatları ekleyin bir taşım daha pişirin. 3. Yufkayı açın, üzerine süt+yumurta+sıvıyağ karışımından her tarafına gelecek şekilde yayın. 4. Yufkayı ortadan ikiye bölün ve her iki tarafın ortasına tavuklu sebzeli harçtan koyup kenarları kapalı büyük bir rulo olacak şekilde kapatın. 5. Börekleri yağlanmış tepsiye dizip üzerine kalan sütlü harçtan sürüp, çörek otu ve susamla süsleyip fırına verin.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Merhaba
Böreğiniz güzel olmuş elinize sağlık. Bende bloğuma beklerim.
hoşçakalın
Derya Ünal dedi ki…
teşekkür ederim Hesna hanım, yanlız sayfanıza ulaşamamıyorum, umarım bunu okur ve blogunuzun adresini bırakırsınız!!

Popüler Yayınlar