Tuğba'nın ellerinden çıkan lezzetler

Uzun zamandan beri yeni tarif ekleyemeyince arkadaşlarımda yediklerime göz, daha doğrusu fotoğraf makinası diktim :)
Bunlar lezzetli Balkabaklı toplar ve Haşhaşlı irmik tatlısı:
Bunlar ise pratik fırında Kıymalı Makarna ve çok tuttuğum fırında Hamburger ekmeğinde peynirli sos...biraz uzunca bir tanımlama oldu galiba :)
Fırında Hamburger ekmeğinin üzerinde beyaz peynir+sıvı yağ+yumurta+baharatlar+salça ve en üste de fırından çıkmaya yakın serpiştirilen rende kaşar var. Bunu farklı malzemelerle de yapmak mümkün, bence çok pratik bir ikramlık. Az vakitte doyurucu ve lezzetli birşey çıkarmanız gerektiğinde başvurabileceğiniz bir tarif.
Diğerlerinin tarifini ancak ilerleyen zamanlarda ekleyebileceğim, çünkü henüz Tuğbacığımdan alamadım.
Hoşçakalın!!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bloğunuzu yeni keşfettim inanın çok güzel aldım birkaç tarif
aysegul dedi ki…
derya koy artik bir seyler sitene canim ya girip girip bos bos donuyoruz!
Derya Ünal dedi ki…
güliz hanım,
teşekkür ederim yorumunuz için!! maalesef son zamanlarda pek ilgilenemiyorum..tarifleri beğenmenize sevindim!sizin de ellerinize sağlık..
Derya Ünal dedi ki…
ayşegülcüğüm,
maalesef! mutfağa giriyorum elbet, ama buraya eklemeye değer bir tarif araştırmasına girip pişirme işine vaktim ve halim olmuyor işte..bakalım önümüzdeki günlerde belki..

Popüler Yayınlar