küçük ikramlıklar

Daha önce de buna benzer çikolatalar yapmıştım, o zaman sade mısır gevreği, fındık ve bitter çikolata kullanmıştım. Bu sefer de evde bayatlamayı bekleyen beyaz çikolatayı nasıl değerlendirebilirim diye düşünüp bu şekilde Coco Pops'lu 'ikramıkcık'lar hazırladım. Yanlız şunu belirteyim çikolatanın yağ oranı önemliymiş ve bozulduğunda kıvamını yitirirmiş, pastacılıkta neden o özel eritmelik çikolatalardan kullandıklarını da anlamış oldum. Benim kullandığım beyaz çikolata eriyince tekrar donamadı, ama Coco Popsları birbirine tutturdu allahtan.
Ramazan davetlerini farklı seçeneklerle renklendirmek isteyenlere sunulur..
Afiyet olsun!
(Not: bizimkileri ben çoktan bitirdim :) )

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Gercekten de bayatlamaya yüz tutmus cikolatalari degerlendirmek bakimindan harika bir fikir olmus. Ama sadece cikolatalarin bayatlamasini beklemeden de bu tarifi denemek lazim. Ellerine saglik canim. Hayirli ramazanlar.
gelincik dedi ki…
Deryacım seni yine burda görmek gerçekten çok güzel.Çikolatalarinda harika görünüyorlar. Eminim tatlarıda senin elinin değdiği her şey gibi çok güzel olmuştur.
Öpüyorum canım :)

Melahat
gelincik dedi ki…
Deryacım seni yine burda görmek gerçekten çok güzel.Çikolatalarinda harika görünüyorlar. Eminim tatlarıda senin elinin değdiği her şey gibi çok güzel olmuşlardır.
Öpüyorum canım :)

Melahat
Adsız dedi ki…
Hayirli bayramlar.

Popüler Yayınlar