Kitaplık düzenleme fikirleri ile kitaplık örnekleri

Öncesi: Sonrası:
Öncesi:
Sonrası:
ve birkaç kitaplık örneği:
Kitaplıkların daha düzenli görünmesi konusunda daha çok fikir üretilebilir tabii..kitaplar renklerine göre düzenlenebilir mesela, ama zor tabii :) en temel kural da mesela kitapları boylarına göre dizmek, işte benim yaptığım gibi ortalıkta duruyor hissi uyandıran kitapçık, dergi vb. malzemelerin dergilik adı verilen ve benim yukarda kullandığım tarzda malzemeler içinde toparlamak. Bi de gene benim de rafımda yerini almış olan ve ıvırı zıvırı güzel toparlayan kutular..Tepehome'da çok bulunurdu bu tarz kutular, ben en son gittiğimde bulamadım ama-gerçi benim gittiğim şubesi küçüktü...

Yorumlar

Düzen gibisi yok:).
Harika dekorasyon örnekleri paylaşmışsın Deryacım.
Sevgiler..
aslı

Popüler Yayınlar