Modern salon tasarımlarına örnekler..

Salon, türk kültüründe misafire özel tasarlanan, diğer odalara göre daha süslü ve özenli, ev halkına girişi yasaklanan ve evin en büyük odasını teşkil eden yerlerdir. Ama daha süslü ve özenli deyince akla ilk gelen klasik-yaldızlı vb. dekorasyonlar artık yerini modern, hiç değilse avangarde tasarımlara bırakıyor; devir değişiyor, algılar değişiyor, zevkler, trendler..dünyada hiçbirşey yerinde sayıklamıyor velhasıl..ben hiçbir şeye işte budur diyemiyorum o yüzden, bugün çok beğendiğim birşeye 10 yıl sonra gülme ihtimalim var zira, yada çocuklarımızın :))
Ben bu son resimdeki koltuk kumaş ve renk kombinasyonunu ilk gördüğümden beri (bu fotoyu yaklaşık 3 yıldır saklıyorum) çok beğeniyordum ve sonunda salon eşyamı değiştirirken aynı bu ton ve kumaş yapısında (janjanlı kadife deniyormuş) koltuk takımı ısmarladım. Gelmesine daha var, gelince ekleyeceğim fotolarını, heyecanla bekliyorummm..

Yorumlar

Derya, harika dekorasyon fikirleri verecek fotoğraflar paylaşmışsın..Benim de salon dekorasyonunda tercihim az eşya, sade mobilyalar, açık renkler..
Koltuğun çok güzel olacak bence:). Şimdiden güle güle kullan..
Sevgiler..
aslı
GÜLÇİN dedi ki…
canım ya hakketen dediğin gibi çok güzel bir takım ayrıca renk kombinasyonları harika. Bende bu tarz bişi istiyorum koltuklarımın yüzünü değiştiricem senin ki nasıl oldu acaba fotoğrafını koyabilirmisin birde nerde yaptırdın memnunmusun?
heycanla cevabını ve fotoğrafı bekliyorum muck :*
Gülçin ben :)

Popüler Yayınlar