Mutfağımdan ayrıntılar..

Fotoğraf çekme konusunda sıkıntı yaşıyorum son günlerde, o yüzden kayıtlarımı da güncelleyemiyorum. Makina yeni, profesyonel değil ama kullanma kılavuzunu iyi okuyup biraz da karıştırınca yine de eli yüzü düzgün kareler yakalamak mümkün oluyor, ama ben bu makinayı hep apar topar fotoğraf çekmek için elime aldığımdan modeli daha düşük olan eski makineyle yakaladıklarım kadar bile iyi görüntü yakalayamadım.
Mutfağımı kendim seçip yaptırdım, görüntülerini parça parça-orta kalitede de olsa fotoğraflayabildikçe-eklemeyi düşünüyorum , ama aslında apar topar taşındığımdan iç düzenlemelerine özenemedim, daha ilerde düzenli dolaplar elde etmenin püf noktalarını araştırıcam, buldukça da paylaşacağım kısmetse..:)
Şimdilik Avize ve cam masa ile duvara yapıştırdığım dekoratif duvar stickerler:

Yorumlar

zehra dedi ki…
mutfaklar sanırım biz bayanlar için en önemli mekanlardan...fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla şık bir mutfak dizaynı hazırlamışsın...tebrikler..özellikle de cam masana bayıldım..dolap düzenlemeleriyle ilgili fikirleri sabırsızlıkla bekliyorum..teşekkürler liladunya...
ZEHRA

Popüler Yayınlar