Pause

Yine uzun zaman oldu, elde birikmiş fotoğraflı tarifleri ekleyemiyorum, teknik sebepler ve vakitsizlikten. Aslında en son istediğim şey zevk aldığım işlere ara vermek ama nedense hep ilk onlara 'pause' demek durumunda kalıyorum yada durumu kurtaracak yegane yol olarak bunu görüyorum. Oysa hayatına öyle bir yön vermeli ki, çok olağanüstü bir durum olmadıkça kendinizden/sevdiğiniz işlerden/faydalı alışkanlıklarınızdan/yapmak istediklerinizden vermek zorunda kalmayasınız. Bunu becerebilen çok az insan tanıdım ve hep takdirle karşıladım, fakat genel olarak insanlar benim gibi yapamadıklarınan dolayı söylenme yolunu seçiyorlar. Son söz:
"Ya çaresizsiniz,
Yada çare sizsiniz"
Behçet Necatigil
Not: internet bağlantısı konusunda yaşadığım ve blogumu güncellememe engel olan durumun çaresini bulmaya yöneleceğim!

Yorumlar

zehra dedi ki…
merhabalar deryacım..uzun zaman oldu görüşmeyeli özlettin kendini..insanın zaman zaman kendisine, sevdklerine zaman ayırmasını ve bunun dışındakilere "pause" demesini hayatın en büyük lezzeti olarak tanımlıyorum..hayat zaten kısa ve türlü sürprizlerle dolu acı ya da tatlı..o zaman "pause" demede acele etmek lazım di mi :)

Popüler Yayınlar