Üzerine bir bardak su

Bloglar yasaklı olduğu sırada-sanırım bir süre de öncesinde-yapıp fotoğrafladığım ve fotoğraf makinasında bekleyen tariflerim vardı. Geçen günlerin birinde oğlum alışveriş merkezinde çocuk kıyafeti satan bir mağazada kırmızı renkli üzeri motorsiklet figürlü bir pijamaya vuruldu ve aldık. Eve gelince hemen giydi, bende o görüntüyü kaçırmak istemeyip fotoğrafını çektim, ancak her zamanki gibi oğlan hemen makinaya yapıştı, benim de onunla baş edecek gücüm yoktu neyse baksın deyip verdim eline.
Sonuç: istediğinde çok seri çalışan o karınca parmaklar bir yolunu bulup o anda ne varsa silmiş!!!!
Artık umuyorum ki bu hafta içi hiç değilse bir gün bir tarif deneme şansım olur!!! Aminn...
Almam gereken ders: tarif fotoları makinada bekletilmek için değildir. :(
Buarada Julia&Julie (yada ters sırayla) filmini izleyen var mı? Blog sahiplerinin mutlaka izlemesi gerek, benden söylemesi!!!!!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
merhabalar..bazen çocuklar bizleri hızları ve dikkatleriyle şaşkına çeviriyor..o minik parmakların marifetleri hayranlık uyandırıcı di mi :) bu arada Julie&Julia filmini çok duymuş ve özelliklede Meryl Streep'in harika performansını izleyebilmek için seyretmeye karar kılmıştım ancak şimdiye dek olmadı..doğru - en keyifli zamanı beklemek sanırım bu filmi izleyemememdeki en büyük etken :(
zehra

Popüler Yayınlar