Elif Şafak-Aşk

Çooook uzun bir aradan sonra keyfimce seçebileceğim bir kitabı okuma fırsatı elde ettim ve ilk Elif Şafak kitabımı okuyorum. "Aşk"; çünkü arkadaşımda varmış ödünç verdi :) Ama iyiki de vermiş, heyecanla okuyorum ve kenara not ettiğim paragraflardan birini paylaşmak istiyorum:
.."Ellerimize dikkat edin. Sürekli açılıp kapanır parmaklarımız. Tutar ve bırakır, bırakır ve tutarız. Bir içe bir dışa. Yumruğumuzu sıktıktan sonra mutlaka açarız. Öyle olmasaydı felçli gibi olurduk. Varlığımız da böyledir. Bir an gelir açılır, bir an gelir kapanır. Kah sıkışır yüreğimiz, kah ferahlar. Bu tezat gibi görünen haller varlığın özüdür..."

Yorumlar

Adsız dedi ki…
elif şafakla ilk tanışmam araf la olmuştu..kelimelerle ustalıkla oynayışı beni cezbetmiş, kısa sürede kitabı bitirerek elif şafağın diğer kitaplarını okumaya başlamıştım bile..gerçekten okuyucuyu kitabın içine-konu örgüsüne çekmeyi başarabilen bir yazar..
zehra

Popüler Yayınlar