IKEA, evinizin herşeyi!!!

Benim evimin herşeyi olmasa da bir şeyi oldu sonunda. IKEA'nın Ankara'ya açılışı zannımca olay oldu. İlk haftasında bulunduğumuz gitme girişiminin çok çok yanlış olduğunu orada o kabusu yaşadıktan sonra anlayabildik ancak ve işte yaklaşık 2-3 ay sonra tekrar gitsek mi derken gidiverdik. Bu sefer alış veriş yapılabilecek kıvamdaydı neyse ki. Yaklaşık 1 yıl önce taşındığımız bu evle ilgili yaptığımız sınırlı değişiklikleri paylaşmıştım.
Fakat bir giyinme odasına sahip olup, tam kapasiteyle kullanamamak sonunda beni iyice rahatsız etmeye başlamıştı ve ne giyebileceğimle ilgili sabah sabah (çalışan hanımlar çok iyi anlayacaktır bunun ne demek olduğunu) bana fikir verme konusunda gayet yararlı olacağını düşündüğüm açık sistemi bu küçük giyinme odama IKEA sayesinde makul fiyata getirmiş oldum. Tabii daha çok seçenek vardı, hatta ilk etapta IKEA'da Stolmen diye adlandırılan direkli sistemi de almayı düşünmüştüm ama orada fark ettim ki direkleri oldukça kalın ve biraz kaba duruyor. Tam ilgili bölümden ne yapsam düşünceleri içerisinde çıkmaya koyulmuşken bu pratik açık dolapla karşılaştım. İsmi Bodö, fiyatı 89 TL. Çok önceden alınmış diğer dolaplarımla uyumlu olmadı tabii ama bu bir geçiş dönemi deyip fonksiyonelliği ön plana çekicez, napalım... :)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
merhabalar..uzun bir aradan sonra senden haber almak sevindirici.ankarada oturan biri olarak henüz ikeaya gidemedim, sanırım nedeni:nasılsa açıldı, eninde sonunda gidicem,mantığıyla hareket etmem..giyinme odasına sahip olmak,elbiseler ve giyinenler için büyük şans bence:)aldığın açık dolap sistemi fonksiyonel görünüyor, güle güle kullan..
zehra

Popüler Yayınlar