Bir kış klasiği ve iştahsız çocuk sendromu

Karnıbahar salatasını bilmeyen yoktur. Benim de mutfağımın klasiklerindendir kendisi. Bu sefer yoğurtlu sosa az nane, az karabiber ve farklı olarak sumak kattım. Yani sarmısak ve 1 kaşık mayonez haricinde tabii. Her zamanki gibi lezzetli ve hafif bir akşam geçiştirmesi oldu, iyi oldu :)
Bu renkli ve dikkatli bakıldığında hayvan figürlü olduğu anlaşılan makarnalar her markette satılıyor. Güya domates ve ıspanaktan alıyormuş rengini..doğru olsa da besleyiciliğini almış olacağını hiç sanmam. Yani bunu çocuğun önüne koymanın, bununla da yetinmeyip bloga eklemenin ne anlamı var dimi ama!! Olay şu: benim oğlum bu saçma makarnaları dahi yemeyecek kadar iştahsızlaştı...artık besleyicilik, vitamin, yemek seçme işinin önüne geçme gibi her türlü kaygıdan vazgeçip neyi yiyecekse bari onunla midesi dolsun kabulüne geçtim. (hatalı mıyım bilmem-zaten bu denediğim bilmem kaçıncı politika..tutmazsa bir başkasına geçerim)
Yemek başlar; 2 kaşık sonra biter: "Benim midem doyduğunu söylüyor"
Peki, napalım...

Yorumlar

Popüler Yayınlar