Silikon Kek kalıbı

Silikon kek kalıpları çıktığından beri almaya direndim. Nedense aklıma yatmıyordu sağlıklı yada en azından sağlığa zararı olmayacağına. Teknolojiye güvenememek belki de benimkisi, bilemiyorum. Fakat, malum teflon kalıplar da çabucak çiziliyorlar. Ben en son yenisini aldığımda boyutlarını abartmışım; kek fanusumla kalıbımın boyutları örtüşmeyince-yani keklerim fanusa büyük gelince yeni kek kalıbı arayışına girdim ve TantiToni'de dolanırken indirime de girmiş olan renkli renkli silikon kalıplara gözüm kaydı. Alacağım gelmiş herhalde, satıcının tek bir cümlesiyle ("teflondan sağlıklı olduğu kesin") ikna oluverdim.
İkna olduğuma pişman olmadım ama. Sonuç aşağıda. Kalıptan zorlanmadan hani 'kalıp gibi' deyimine uygun olarak çıkan bir kek elde ettim daha ilk denemede. Kek 'Limonlu Kek'. Yanlış hatırlamıyorsam daha önce eklemiştim tarifini.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
merhabalar..sitenin ismiyle uyumlu lila renkli kalıbın çok şirin..bende bir süre önce silikonla ilgili önyargılarımı kırıp silikon kek kalıpları aldım..gerçekten de kullanımı çok rahat..kekin enfes görünüyor..tatmak dileğiyle..
zehra

Popüler Yayınlar