Doğum günü pastası

Geçenlerde pek sevdiğim bir grup arkadaşımı iftara davet etmişken içlerinden birinin de doğum gününü birazcık erkenden kutlayalım dedik. Pastayı kendim yapmaya heveslendim illa da. Fakat o kadar işin arasına aceleden bir pasta sıkıştırınca tam istediğim gibi olmadı, ama arkadaşlarım saolsun beğendiler (yada miş gibi yaptılar).. :)))
O günün anısına kayıtlara geçirmek istedim...belki yıllar sonra dünyanın çeşitli yerlerine savrulmuşken bir tesadüf eseri hepimiz aynı anda google'dan Liladunya yazar ve bu sayfayı görüntüleyip geçmiş günleri özleriz...



Not: Pastanın dışını 'Ganaş' (galiba) denen krema-benmari usulü eritilmiş bitter çikolata-pudra şekeri karışımından elde ettim. Pandispanyası Dr.Oetker, arasında da krem şanti vardı. Buarada doğum günü çocugu 30 lu yaşlara adım adım yaklaşıyor, 3 mum buna bir imaydı ama o akşam fark edilmedi ;)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Uzaklardayim ama bende istiyorum bu pastadan... Arkadasın çok sansliymis:) Zehra

Popüler Yayınlar