Pratik ev yapımı Lahmacun ve ev yapımı yoğurt


Dışarıda lahmacun yemek iyi güzel de bizim gibi illa da ev rahatlığında olsun diyorsanız ve benim gibi hamuru tutturma özrünüz var ise :)
İç malzemeyi (kıyma, soğan,tuz, karabiber, az salça, tercihe göre biber-maydanoz vs eklenebilir, bizim küçük bey yemediğinden sade yapıyorum herşeyi) milföylerin üzerine sürüp fırına verin gitsin.

Yanına da ayran gider derseniz eğer..hava atmak gibi olmasın ama burada mayaladığım yoğurtlar müthiş oluyor! Ama sebebi benim mayalama yöntemim falan değil, süt! Dubai'de arkadaşım sayesinde keşfettiğim 'Double milk' denilen, çifte yağlı günlük süt ile yapılan yoğurtlar extra kıvamlı ve kremamsı oluyor. Ama diğer normal yağlı sütler de çok lezzetli. Oralarda iyi süt nasıl bulucam da çocuga içirecem diye kaygılanırken en iyisine kavuştum. Yoğurdu kaşık kaşık yiyesim geliyor, ki normalde ancak yemekle birlikte tüketebilirdim, asla kaşıklamazdım sade yoğurdu.


Yorumlar

novella dedi ki…
bende resmi ilk gördüğümde hazır sandım. Süper görünüyor. Gelrken mayandan getir bize de :))))

Popüler Yayınlar