Ne hamaratım yahuuu



Misafir yastıklarımdan birinin kılıfı leke olmuş durduk yere. Her kullanımdan sonra yıkıyorum teker teker makinada, tam kurutamadan paketleyip karldırmışım belki de. Neyse, sonuçta leke yüksek derecede yıkamama rağmen çıkmayınca atmaya karar vermiştim ki, dur açıp bakim, içi de mi lekeli diye düşündüm. Pamuklarında birşey yokmuş meğer. Çok aman aman para verilmiş kaliteli bişi değil açıkcası ama neden geri dönüştürmüyorum ki, en azından bir kaç misafirlik daha işimizi görür dedim ve boşaltım mis gibi 'Downy' kokan pamukları( yada her neyse işte) bir örtüye, biraz kurur gibi olsun didikleyeceğim. Annemin bana verdiği çeyizlik yün yorganı uğraşamam diyerek acımadan başkasına hediye eden ben!!! Gurbet ne hallere düşürüyor :)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Tarihi bir kare olmuş :) gülümseyerek baktım fotolara.. İçim ısındı, memleketi, vatanımın kadınlarını hatırlattın ta uzak diyarlardan :)
Zehra
Adsız dedi ki…
Dün rüyamda sizleri gördüm.. Özlediğimden muhtemelen sizleri.. En kestirme burdan ulaşırım diye düşündüm. Derya arada bakıyorum sayfana :) Ve hala cantik hamurundan tarifler yapıyorum.. Ikinizi de çok öpüyorum, Zehra&Derya.
Sevgilerle.. Melahat.
Derya Ünal dedi ki…
Melahatciimmm,
ne güzel senden bir mesaj almak!!! çok sevindim, sende bizim içimizdesin, inan bir an unutmadık ve muhabbetini içtenliğini de o kadar özledim ki! nerelerdesin, mailimden yazışalım, biz su anda yurtdısındayız, ben dubaide, zehralar ABD de, görüşemesek de yazışalım:
derya.turan@gmail.com
Adsız dedi ki…
melahatcim..anneler günümü kutlayan ilk insansın sen biiyor musun..hala hatırlar duygulanırım..senden haber almak çok güzel..mailleşelim muhakkak..
zehra

Popüler Yayınlar