Padişah sarması-deneme 1

Sütlü tatlı kategorisinde en havalılar kapsamına girmeye aday, fakat sarması zor yahu. Deneme deyişim ondan, sonrakinde döndürebilicem umarım :)
Yapımı aşama aşama çektim, tarif arkadaşımdan geldiği haliyle:








Yanlız tariften farklı olarak arkadaşımın tavsiye ettiği gibi 7 su bardağı sütten yapıp nişastayı tepeleme koydum. Ama arkadaşım tepsiye büyük boy buzdolabı poşeti koy demişti, o yok diye yağlı kağıt kullandım. Yapışması ondan mı bilemedim, birdahakine poşetle deneyeceğim. Bi de pişirirken çırpıcıyı kullanınca sonradan çırpmaya gerek kalmıyor. Ha bir de margarin yerine marketten de olsa tereyağı kullanın! Ayrıca hindistan cevizim az kalmıştı, bulamak yerine üzerine serptim, zaten de yuvarlanacak kıvamda değildi :)

Afiyet olsun...






Yorumlar

Popüler Yayınlar