8. doğum günü..futbol pasta denemesi

artık tavşan pastayla doğum günü atlatamayacağımızı anlayınca elimi taşın altına azıcık uzattım :) futbol konsepti uygulayalım dedik, oğlan çocuğu memnun oldu. plastik figürler kurtarıcı, ucuz da doğrusu. Altına yeşil saha gerekirdi ammavelakin, eh hadi şu meşhur şeker hamuru işine bir de ben bulaşayım dedim. birkaç blog yazısı okudum, bir iki püf nokta kaptım ama öyle okumayla olmuyormuş arkadaş. Sadece dikdörtgen açmak bile mesele olabiliyormuş, hassas hamur. Nese işte iyi kötü bişi çıktı, çocukları memnun etmeye yetti. 
içindeki pandispanya tarifini yineleyeyim aşağıya, krema dr oetkerin pasta kreması, vanilya kattığım sütle ıslattım ve benmari usulü erittiğim küvertür çikolata da sürdüm keke. 




kutlamayı da dönercide yaptık pek rahat oldu. Bir kerede 3 çocuğun doğum gününü kutlamış olduk, çocuklar memnun anneler rahat..

Pandispanya
-4 yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1,5 su bardağı un
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-1-2 çorba kaşığı kakau
Püf noktası:yumurta ve şekeri iyice köpürttükten sonra diğer malzemeleri katmanız kekin daha yumuşak olmasını sağlar.




Yorumlar

Adsız dedi ki…
Çok eğlenceli bir doğum günü oldu, çocuklarda çılgınca eğlendi.. Pasta çok hafif ve lezzetliydi.. Ellerine sağlık deryacım.. Parti ve sürprizler için de çok teşekkürler����

Popüler Yayınlar