Yeni hobim :)


Evet, her işe yetiştim, keçeyi feth ettim, ufaklık kendi kendine büyüyor, oğlan derslerine ikazsız sarılıyor..mış gibi yeni bir alana sardırdım, Kanaviçe, tatatataaa :))) ama hatırlıyorum da, sanırım ortaokulda filandım, evde hasbelkader bir kasnak var idi, etamini tanımayan ben bulduğum parça kumaşları gerdirip normal iğne iplikle birşeyler işlemeye çalışmıştım. Zaten severim dikiş nakış işlerini de, vakit hiç olmadı, ya da değerlendiremedim belki..Anneme dedim, e sen bana niye bi yol göstermedin, etamini kanaviçeyi az gösterseydin ben getirirdim devamını..kime demişim, çevirdi kafasını dizisine devam etti :) Biz de şimdi çocukları nasıl meşgul tutsak diye yırtınıyoruz, paralar harcıyoruz..yaşlanıyor muyum ne, herşey eskiden daha iyi daha kolaymış gibi gelmeye başladı :) 
Kısacası, yeni değil bende bu ilgi ama modelleri Pinterest'ten fikir alıyorum, yeni moda şeyler yani..öğreniyorum deneme yanılma yoluyla ve kağnı hızıyla..ne kadar elime alabilirsem...şimdi üzerinde çalıştığım projem şu: aile bireylerinin baş harflerini ayrı ayrı işliyorum, şu an benim D'mde sıra, bi de 'Home' işleyeceğim, her birini çerçeveleyip birbirlerine yakın asacağım. Kanaviçe pano deniyormuş buna, aslında kasnakla asmak trend şimdi ama bunun için kasnakları biraz daha uygun fiyata bulmam lazım..
Neva'nın N si
Erol'un E si
Kayra'nın K si



Yorumlar

Adsız dedi ki…
Süper olmuş, el becerisi işte doğuştan geliyor derler ki o da bende yok 😊 Belki ileri yaşlarımda öğrenebilirim çok iyi olur 😊
Zehra

Popüler Yayınlar