Mobilya boyama etkinliğine devam

gördüğünüz üzre 2. kitaplık da bitti 3. ve son kitaplık sıraya girdi. Bir de aynalı dolap var maalesef seride. Çok maymun iştahlı değilimdir normalde ama bu iş sandığımdan daha yorucu ve vakit alıcı olmaya başladı. Bir sabırla bitirmeye çalışıyorum, ki odanın dekorasyonu birşeye benzeyebilsin..aslında bu oda ilerde kız bebenin odası olacak ama öyle bile olsa bi heves sardı işte. Bu kitaplıkları o vakit cam balkona koyarım, mavi de stor takarım, Ankara'nın dağında Bodrum havası estiririm fena mı :))
Bu yazılarımı okuyup da boyama hevesine kapılan olursa şayet, ki bana kalmaz yüzbin site, blogger, instagramcı vs var bu konuda deneyimli ama, benim okuyup da yanıldığım gibi yanlış boyalarda vakit kaybetmeyeseniz diye açıklayayım: ilk deneyim olan sprey boya, Asla yaklaşmayın!!!
2. deneyim yağlı boya, yani solvent bazlı sentetik boya, onunla tüm evini dönüştürmüş olan o bayanın evine bi gidebilsem..merak içindeyim, bu ustalık isteyen zor ve aşırı parlaklığıyla mobilyaya- bence- hiç yakışmayan boyayla nasıl iyi sonuç edebildi???bi de evdeki o keskin ve haftalarca-en az 2 hafta- çıkmayan kokuyla nasıl yaşadılar???
3. deneyim olan izotonik boya...yağlı boyadan bile zor, zımparasız ASLA işlemeyen oje kokulu boyayı boyahanedeki ustalara çoktan havale ettim
Gelelim son ve karar kıldığım boya olan POLİSAN X1'e. kapı boyası diye satıyorlar..gene kulllanıp aşama aşama paylsşmış olan bir hanımın postundan öğrendim, baktım ki çoğunluk da bu boyadan yana, son yatırımımı da buna yaptım ve iyi ettim. Tatbiki kolay, inceltmeye gerek yok, kullanıma hazır, su bazlı olduğundan nerdeyse hiç kokmuyo, evin içinde de boyayabiliyorsunuz.
Ha, gene de çok pürüzsüz mükemmel sonuç elde edemedim, o da benim beceriksizliğim, yer yer kalın sürmüşüm, kururken yığılmış, köşeler zaten epey zorluyor..bakalım, bu kitaplıkta daha düzgün sürerim umarım, dolap da ustalık işim olur. Ki geriye daha ayna kalıyo..allhm nerden girdim ben bu işe...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Gülümseyerek okudum yazını.. İşte dedim, bu yüzden ben bu işe hiç girmedim :) :)
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..aynalı dolap bitince onunda merakla bekliyorum..
Zehra

Popüler Yayınlar