Kendimize dönelim..

İnsan en iyi kendini tanımalı..neyi iyi yapar, ne iyi gelir, ne tamir eder seni? Nasıl yapabileceğimi de bilmiyorum ama en çok istediğim şey çocuklarıma bu konuda yardımcı olmak. Her neyse, bana iyi gelen şey de yeni moda tabiriyle "DIY" yani do it yourself yapmak :) (aslında kitap ve şiir okumayı da severim de ona fırsatım yok şu aralar) 
İlk halini çekmiştim ama bulamadım fotosunu. Netten buldum bir örneğini:

Aha şunun çoookk eski yıpranmışı idi. Oturak kısmı 4 tahtadan..
Zımparaladım, dekopaj tutkalıyla peçete yapıştırdım, metal kısmı beyaza boyadım, son kısım tahtaların verniklenmesiydi, orda bi aksilik yaşadım. Malzemeleri tanımamak en büyük sorunum, ondan daha büyüğü de her defasında yanlış malzemeyle başlamak :) sprey boyayla son derece kötü bir deneyimim olmuştu, hadi dedim bir şans daha, sprey vernik aldım ama hayal ettiğim parlak katı görüntüyü elde edemedim. Maliyeti düşüreyim dedikçe batıyorum, yok almicam bana önerdikleri yat verniğini.. Belki bulurum az bişi bir arkadaşta :)

Nese işte, şudur:


Sırada gene bugün tamamladığım hediye bebek battaniyesi var...fotoğraflayayım burada olacak. 





Yorumlar

Popüler Yayınlar